عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: از ابتدای شورای ششم بحث پارک بانوان به جد مطرح شد و در این خصوص چندین پارک بانوان ازجمله بوستان طوبی، اطهر، وحدت و ۱۴ معصوم بازسازی و بهسازی شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 14 January 2024
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، فخرالسادات خامسی عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به نیاز بانوان ضرورت دارد جهت ایجاد پارک های بانوان جدید نیز که از دغدغه های شورای ششم هست، شهرداری به صورت جدی پیگیری کند همچنین از شهردار درخواست می شود مکان هایی که برای پارک بانوان توسط شورای اسلامی شهر تصویب شده است آماده سازی شود.
 
وی افزود: همچنین پارک هایی که در حال آماده سازی است، قسمتی از آن به بانوان اختصاص یابد چراکه یکی از مطالبات بانوان ایجاد پارک اختصاصی بانوان در نقاط مختلف شهر است.
 
خامسی تصریح کرد: پارک بانوان عرصه ای برای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، مشارکتی، فراغتی،تفریحی، بهداشتی و اقتصادی، مبتنی بر ارزش های اجتماعی فرهنگی بانوان در هر جامعه ای می باشد.
 
عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: لذا برنامه ریزی و طراحی در این پارک ها می بایست زمینه ساز شکوفایی،بالندگی،ایجاد حس اعتماد به نفس و مشارکت و نیز اشتغال برای بانوان باشد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم شکل دهی برنامه های مدیریت شهری در این خصوص، ضمن رویکرد توسعه کمی بر اساس نیازهای جامعه هدف زنان و مادران، بر مبنای کیفی بخشی ارائه خدمات باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار